dijous, 22 de maig del 2014

Entrevista a Aloma

Hui entrevistarem a una adolescent embarassada, el seu nom és Aloma ,ella ens contarà la seua història i els seus sentiments .

-Bon dia Aloma , com et trobes en el teu estat?

-Bon dia , dins del que cap em trobe bé ,encara que el pare del meu fill ,no està al meu costat.

-Us estimàveu ?

-A  mi  no m'agradava donar a conéixer els meus sentiments davant del meu germà Joan  i de la meua cunyada Anna .Però en el fons, és clar, m'agradava . Però jo pense que ell no m'estimava , almenys com jo volia.

-Què és el que et fa pensar que ell no t'estimava ?

-Perquè no era a l'única dona que hi havia en la seua vida i va acabar deixant-me per ella.

-I Aloma, com ha sigut el teu àmbit familiar ?

- Doncs un poc  trist per la mort de Dani ,el meu nebot i pel suÏcidi del meu germà Daniel. La meua cunyada sempre estava trista , com és lògic, per la mort del seu fill. Després el meu germà , era un poc  fred amb Anna , però ell sempre havia sigut així.

-Per què no li vas contar res sobre l'embaras a Robert?

Perquè no volia donar-li llàstima i que estiguera amb mi per aquest motiu.

-Moltes gràcies Aloma per la teua col·laboració i que tot et vaja tot bé.

-De res i gràcies a vosaltres per haver escoltat la meua història.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada